Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej
Picture of Autorzy treści: Zespół Edmark

Autorzy treści: Zespół Edmark

Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej

Informacje dla użytkowników aut wynajmowanych w Leasys

Kilka istotnych informacji dotyczących użytkowania pojazdu wynajmowanego w Leasys

Dla zachowania bezpieczeństwa własnego i innych uczestników ruchu drogowego oraz w celu zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko, każdy użytkownik pojazdu zobowiązany jest do utrzymania samochodu w stanie technicznym, który zapewni komfort i bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach oraz użytkowania pojazdu zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi samochodu.
Okresowo powinny być sprawdzane poniższe parametry:
• termin ważności badań technicznych,
• poziom oleju silnikowego, płynu chłodniczego i hamulcowego,
• poziom ciśnienia w oponach, ich stan ogólny i stopień zużycia bieżnika.

Użytkownik zobligowany jest do terminowego zgłaszania się na przeglądy techniczne zgodnie z zapisami w książce gwarancyjnej i wskazaniami komputera pokładowego oraz obowiązkowego stawiania się na akcje serwisowe ogłoszone przez producenta pojazdu.

Serwis i naprawy
• Jeśli w umowie przewidziana jest obsługa serwisowa, w przypadku konieczności dokonania przeglądu lub naprawy mechanicznej, przed podjęciem jakichkolwiek kroków serwisowych, wymagany jest kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia zakresu, terminu i miejsca serwisowania.
• Użytkownik zobowiązany jest zgłosić się do wyznaczonego miejsca w umówionym terminie. Podczas odbioru samochodu należy upewnić się, czy zgłoszone czynności serwisowe lub naprawcze zostały wykonane zgodnie ze zleceniem.
• Wszelkie uwagi odnośnie do przeglądu lub naprawy należy przekazać do Działu Obsługi Klienta.

Obsługa opon
Jeśli w umowie przewidziana jest obsługa opon, wymagany jest kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia zakresu oraz terminu i miejsca serwisowania/naprawy.

Pomoc drogowa
W przypadku konieczności skorzystania z pomocy drogowej, a umowa przewiduje usługę Assistance, użytkownik może skorzystać z bezpłatnego numeru 00 800 33 44 22 00 , wybranie 1 w celu połączenia się z operatorem. Pomoc drogowa dostępna jest 24/7.

Szkody komunikacyjne
W sytuacji, gdy miał miejsce wypadek lub kolizja drogowa zaleca się powiadomić Policję (997 lub 112).
W przypadku kolizji drogowej z udziałem innego uczestnika ruchu i wystąpienia poniższych okoliczności, należy bezwzględnie wezwać na miejsce zdarzenia Policję (997 lub 112):
• trudne jest ustalenie na miejscu zdarzenia odpowiedzialności za szkodę;
• sprawcą szkody jest inny uczestnik ruchu i trudne jest uzyskanie od niego oświadczenia sprawcy;
• wystąpiły znaczące uszkodzenia pojazdu lub poszkodowani;
• istnieje przypuszczenie, że zostało popełnione przestępstwo.

W przypadku kradzieży pojazdu, pożaru lub szkód wynikających z aktu wandalizmu użytkownik zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłoszenia zdarzenia Policji. Dokument potwierdzający zgłoszenie zdarzenia Policji powinien zostać dostarczony do Leasys w ciągu 24 godzin od jego złożenia do wyżej wymienionego organu.

W przypadku każdej szkody użytkownik zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Zgłoszenia Szkody (dokument dostępny jest stronie internetowej www.leasys.com w zakładce „Przydatne dokumenty” lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta). Formularz należy odesłać na adres e-mail: szkody.pl@leasys.com

WAŻNE: Jeśli w umowie przewidziana jest usługa Ochrona AC, należy koniecznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia zakresu, terminu i miejsca naprawy pojazdu.

Podróże zagraniczne
W przypadku wyjazdu zagranicznego należy skontaktować sie z Działem Obsługi Klienta na 14 dni przed planowanym wyjazdem w celu wystawienia Zielonej Karty i/lub uzyskania upoważnienia na wyjazd za granicę. Za wystawienie upoważnienia Leasys może obciążyć Klienta kosztami przewidzianymi w umowie.

Dowód rejestracyjny
Trzeba pamiętać o konieczności terminowej wymiany pozwolenia czasowego na dowód rejestracyjny. Przed upływem terminu ważności pozwolenia czasowego, dokument należy przesłać na adres: Leasys Polska Sp. z o.o., Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, ze wskazaniem adresu zwrotnego, na który zostanie odesłany dowód rejestracyjny.

Parkowanie i mandaty
Użytkownik jest w pełni odpowiedzialny za koszty parkowania samochodu, mandaty służb miejskich i policji oraz wszelkie inne kary i opłaty administracyjne wynikające z niestosowania się do obowiązujących przepisów prawnych w kraju i za granicą. Zgodnie z zapisami umowy, Leasys może obciążyć Klienta kosztami administracyjnymi zarządzania sprawą.

W przypadku dodatkowej pomocy lub odpowiedzi na inne pytania
Dział Obsługi Klienta:
• telefon pod bezpłatny numerem 00 800 33 44 22 00 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:30 do 17:30)
• e-mail  obslugaklienta.pl@leasys.com
• lub strona internetowa www.leasys.com

 

Udostępnij!

Facebook
Twitter
LinkedIn
W temacie!

Powiązane wpisy

Jeepowe Mikołajki 6-8.12.2024

Drodzy Jeepersi! W imieniu Jeep Po Polsku chcielibyśmy Was serdecznie zaprosić na szóstą z kolei, edycję Jeepowych Mikołajek! Tegoroczna edycja odbędzie się w Suwałkach, w terminie 6

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Polityka prywatności.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek