Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej
Picture of Autorzy treści: Zespół Edmark

Autorzy treści: Zespół Edmark

Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej

Współpraca Jeepa z klubem piłkarskim Juventus FC

Po fuzji amerykańskiego Chryslera oraz włoskiego koncernu Fiat, do której doszło w 2014 roku, marka Jeep stała się częścią wielkiego międzynarodowego przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu. Wejście w struktury włoskiego giganta motoryzacyjnego pozwoliło Jeepowi rozwijać własną markę na rynkach europejskich. Jednym z najważniejszych elementów promocji Jeepa w Europie było podjęcie współpracy z włoskim klubem piłkarskim Juventus FC. Drużyna z siedzibą w Turynie od lat jest aktywnie wspierana przez Fiata, który na całym świecie kojarzony jest właśnie z Piemontem i jego stolicą.

Początki współpracy

Mimo że do oficjalnego połączenia Chryslera, którego częścią Jeep został w latach 80. XX wieku, i Fiata doszło dopiero w 2014 roku (powstało przedsiębiorstwo o nazwie Fiat Chrysler Automobiles – FCA), już dwa lata wcześniej marka Jeep została głównym sponsorem Juventusu. Trzyletnia umowa sponsorska podpisana w 2012 roku została wyceniona na 35 milionów euro. Dodatkowo Fiat, będący dystrybutorem aut marki Jeep na rynki europejskie, udostępnił piłkarzom oraz sztabowi trenerskiemu włoskiej drużyny flotę samochodów, w której znalazło się m.in. 25 nowych Jeepów Grand Cherokee IV generacji. Jeep pojawił się na koszulkach turyńskiej ekipy na początku sezonu 2012/13 i do dziś zajmuje tam dumne miejsce głównego sponsora. Od tego momentu współpraca obu podmiotów tylko się zacieśniała, dzięki czemu Jeep zyskiwał kolejnych zwolenników wśród fanów 36-krotnego mistrza Włoch.

Jeep i Juventus FC – jak ich współpraca wygląda obecnie?

Po wygaśnięciu pierwszej umowy sponsorskiej w 2015 roku obie strony zdecydowały się na jej błyskawiczne przedłużenie. Kolejny kontrakt został podpisany na sześć następnych lat, do 2021 roku. Przedstawiciele obu podmiotów nie czekali jednak na zakończenie umowy i już na dwa lata przed jej wygaśnięciem rozpoczęli negocjacje dotyczące ponownego przedłużenia. Rozmowy w sprawie odnowienia sponsoringu były długie, ale – jak się miało okazać – bardzo owocne. 29 grudnia 2020 roku spółka Fiat Italy S.p.A. ogłosiła, że minimum do czerwca 2024 Jeep nadal będzie głównym sponsorem drużyny z północy Włoch. Na mocy zawartego porozumienia Juventus co roku będzie otrzymywał od Jeepa opłatę sponsorską w wysokości 45 milionów euro. Wysokość opłaty może ulec zmianie, w zależności od wyników sportowych turyńskiego klubu. Przedłużenie umowy świadczy o pozytywnej i długotrwałej współpracy, z której zadowolone są obie strony.

Jeśli jesteś jednym z fanów włoskiego klubu i jednocześnie chcesz kupić nowy model Jeepa, dostaniesz go w salonie aut amerykańskich Edmark, który jest najstarszym dealerem marki Jeep w Polsce. Z kolei jeżeli jesteś już szczęśliwym posiadaczem Jeepa i potrzebujesz porady prawdziwych fachowców, warszawski serwis samochodów amerykańskich Edmark Auto rozwiąże wszystkie Twoje problemy związane z drobnymi usterkami czy wymianą części.

Udostępnij!

Facebook
Twitter
LinkedIn
W temacie!

Powiązane wpisy

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Polityka prywatności.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek