Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej
Picture of Autorzy treści: Zespół Edmark

Autorzy treści: Zespół Edmark

Jedyny autoryzowany dealer i serwis w Polsce Centralnej

Jak wybrać dobry serwis blacharsko-lakierniczy?

Usługi blacharsko-lakiernicze zazwyczaj wykonywane są w przypadku uszkodzenia pojazdu. Naprawy blacharskie i lakiernicze nie należą do czynności łatwych, dlatego powinni się ich podejmować tylko wykwalifikowani specjaliści. Szukając dobrego serwisu blacharsko-lakierniczego warto zwrócić uwagę na placówki autoryzowane, wyspecjalizowane w naprawach konkretnych marek.

Cechy dobrego serwisu blacharsko-lakierniczego

  1. Serwis autoryzowany. Warto wybrać placówkę z certyfikatem ASO dla danej marki. W ten sposób zyskamy gwarancję najwyższej jakości usługi. W autoryzowanych serwisach blacharsko-lakierniczych standardem jest stosowanie części oryginalnych oraz lakierów dedykowanych przez producenta danej marki. Prace przebiegają zgodnie ze standardami technologii napraw oraz nowoczesnymi metodami kontroli jakości. Nie musimy się martwić o konieczność wykonania poprawek.
  2. Standardy kontroli jakości. Dobry serwis blacharsko-lakierniczy uwzględnia w swojej ofercie finalną usługę sprawdzenia jakości wykonanej naprawy. Należy skontrolować spasowanie elementów, dokładność montażu i odcień lakieru na wszystkich strefach przejścia. Niezbędnym elementem jest także sprawdzenie geometrii zawieszenia. Dobry serwis będzie wyposażony w specjalistyczną ścieżkę diagnostyczną.
  3. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych przed wydaniem pojazdu klientowi. Dokładne wyczyszczenie samochodu jest obecnie standardem. W jego skład wchodzi gruntowne odkurzenie, mycie i wypranie tapicerki. Profesjonalna obsługa klienta będzie również obejmować dokładne wyjaśnienie wszystkich przeprowadzonych napraw oraz możliwość jazdy próbnej. Zwróćmy uwagę czy dokumenty, które otrzymaliśmy z serwisu po naprawie, są kompletne.
  4. Legalna działalność. Dobry serwis blacharsko-lakierniczy jest serwisem legalnym, a więc posiadającym wszelkie niezbędne pozwolenia na prowadzenie tego typu działalności. Zgodnie z prawem niezbędne jest uzyskanie pozwolenia na wytwarzanie i gromadzenie odpadów niebezpiecznych. W tej kwestii warsztaty muszą się stosować do wielu wytycznych. Odpady muszą być m.in. ewidencjonowane i gromadzone selektywnie, w specjalnie w tym celu przystosowanych pojemnikach i beczkach. Przekazywane odpadów firmie utylizacyjnej odbywa się na podstawie Karty Przekazania Odpadu.
  5. Profesjonalne wyposażenie i wykwalifikowana kadra. Dobry serwis musi dysponować odpowiednim sprzętem takim, jak zgrzewarki, ramy pomiarowe, promiennik czy urządzenia do badania geometrii. Autoryzowane serwisy będą stosować lakiery, pochodzące od renomowanych dystrybutorów. Niemniej ważna jest także kadra, posiadająca odpowiednie kwalifikacje i przechodząca regularne szkolenia techniczne.
  6. Serwis z polisą OC. Sprawdźmy, czy wybrany przez nas serwis blacharsko-lakierniczy posiada wykupioną polisę OC oraz jaki zakres odpowiedzialności za przekazane mienie (w tym wypadku nasze auto) ona obejmuje. Zorientujmy się także, czy zakres usługi obejmuje wydanie samochodu zastępczego na czas naprawy.

Udostępnij!

Facebook
Twitter
LinkedIn
W temacie!

Powiązane wpisy

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Polityka prywatności.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek