Marka Jeep ponownie nawiązała współpracę z wytwórnią filmową Universal Pictures z okazji premiery kolejnej części serii filmów Park Jurajski. Jurassic World: Dominion pojawił się na ekranach kin 10 czerwca, a w sieci można zobaczyć 60-sekundowy spot reklamowy marki Jeep z dinozaurem w roli głównej.
W reklamie właściciel Jeepa znajduje na swoim podwórku małego karnotaura i postanawia go adoptować. Opieka nad szybko rosnącym gadem nie jest łatwa, ale pomaga w niej Jeep Wrangler 4xe z technologią hybrydową plug-in. Po włączeniu trybu elektrycznego jest on tak cichy, że karnotaur może w nim bez problemu spać w trakcie podróży! Pod koniec spotu okazuje się, że cała przygoda była tylko wynikiem bujnej wyobraźni właściciela Jeepa… A może jednak nie?
Spot reklamowy to jednak niejedyny owoc najnowszej współpracy między marką Jeep a znaną wytwórnią filmową. W Jurassic World: Dominion widzowie ujrzeli aż trzy modele samochodów marki Jeep: Wranglera, Gladiatora oraz klasycznego Grand Wagoneera. Co więcej, członkowie programu lojalnościowego Jeep Wave mieli okazję zobaczyć kinowy obraz jeszcze przed oficjalną premierą, 8 i 9 czerwca, na imprezach typu drive-in, które odbyły się w całych Stanach Zjednoczonych.
To nie pierwszy raz, gdy marka Jeep i Universal Pictures wspólnie świętowały premierę filmu z cyklu Park Jurajski. Prawie 30 lat temu, w pierwszym obrazie na podstawie książek Michaela Crichtona, zobaczyliśmy kultową już ucieczkę doktora Iana Malcolma przed dinozaurami na pokładzie Jeepa Wranglera z 1992 roku. W 2018 roku, przed premierą filmu Jurassic World: Upadłe Królestwo, marka Jeep wyemitowała spot, który stanowił nawiązanie do wspomnianej sceny.
Reklama Jeepa z okazji premiery filmu Jurassic World: Dominion
Marka Jeep i Universal Pictures świętują premierę filmu Jurassic World: Dominion. Efektem współpracy jest spot reklamowy Jeepa z dinozaurem w roli głównej.